تکنولوژی

ما العِلْمُ اِلّا مَا حَوَاهُ الصَّدْرُ علمی واقعی و مفید است که در درون انسان لمس شود و فقط ذهنی نباشد.

تکنولوژی

ما العِلْمُ اِلّا مَا حَوَاهُ الصَّدْرُ علمی واقعی و مفید است که در درون انسان لمس شود و فقط ذهنی نباشد.

تکنولوژی
نویسندگان

ورود نسل جدید تلویزیون های نامرئی سامسونگ.

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ق.ظ | محمد عیسوند | ۱ نظر

سامسونگ قصد دارد از تلویزیون کاملا شفافی با نام The windows رونمایی کند و در واقع غول کره ای از پتنت جدید خود در این نسل از تلویزیون ها استفاده می کند.
تازه ترین خبرهای و شایعات منتشر شده در این باره حاکی از آن هستند که این نسل جدید از تلویزیون های سامسونگ در نمایشگاه بزرگ CES 2019 و در ماه ژانویه به نمایش گذاشته خواهد شد.

ورود نسل جدید تلویزیون های نامرئی سامسونگ به نمایشگاه بزرگ CES 2019

به نظر میرسد که سامسونگ پس از نسل جدید تلویزیون های ماژولار microLED با نام The Wall و تلویزیون های زیبا و هنری Frame، تصمیم گرفته این نسل جدید را وارد دنیای نمایشگرهای حرفه ای خود کند.
سامسونگ قبلا نیز تکنولوژی نمایشگرهای نامرئی را به نمایش گذاشته بود و قصد دارد در نمایشگاه بزرگ CES 2019 نیز مفهومی تازه به این تکنولوژی بدهد.
البته علاوه بر سامسونگ، برندهای دیگر نظیر ال جی و پاناسونیک نیز در حال کار کردن بر روی این تکنولوژی و تلاش برای تولید آن هستند.
هنوز جزئیات ناگفته فراوانی در مورد این نسل از تلویزیون های سامسونگ وجود دارد و مسلما هر آنچه که در پشت تلویزیون قرار گرفته بر روی آنچه بیننده بر روی صفحه نمایش میبیند تاثیر میگذارد.
احتمال دارد که این دسته از تلویزیون های سامسونگ در محیط های کاملا حرفه ای و خاص به کار برده شوند. البته هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر نشده است.

نظرات  (۱)

سلام بسیار عالی ممنونم موفق باشید.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.